lördag 13 juli 2013

Loppis och auktion i Otterbäcken

Har tillbringat en stor del av dagen på loppis och auktion i Otterbäcken på bandyplanen där. Höll på att bli stekt i värmen, men tog skydd av en container medan maskinerna såldes. Sedan ropade jag bland annat in följande:
En trädgårdsmöbel.
Det här blå skåpet ropade jag in för 20 kr. Jag vet dock inte var jag ska ha det, men kanske i rummet innanför köket? Biten som fattas längst ned till vänster fanns inuti skåpet och är bara att spika fast. Jag är redan smått fäst vid skåpet!

I övrigt köpte jag bl a en mikrovågsugn (fräsch och fullt funktionsduglig) för 20 kr, en vattenkokare för 20 kr, en barngrind (uppfällbar) i trä - utifall att det blir några fler småbarn på landet - för en tia m m! Att spendera denna varma sommardag på bandyplanen i Otterbäcken var således väl använd tid!

Inga kommentarer: